Νέο Μισθολόγιο:Κύριε Υπουργέ γιατί μένουν χωρίς επίδομα χιλιάδες μάχιμοι Στρατιωτικοί ;
Ακριβώς πριν έναν χρόνο ο Υπουργός Άμυνας Νίκος Δένδιας ,αλλά και η Κυβέρνηση συνολικά, διαφήμιζε τις μεγάλες αυξήσεις που θα έφερνε στους Στρατιωτικούς το νέο μισθολόγιο .Δυστυχώς όμως λίγους μήνες μετά η αλήθεια που αποκαλύφτηκε στην μισθοδοσία των Στρατιωτικών αρχές του 2026 , αφού το νέο μισθολόγιο που τελικά μετά απο πιέσεις των Ομοσπονδιών τους δόθηκε και στα Σώματα Ασφαλείας έφερε αυξήσεις στην συντριπτική πλειοψηφία του προσωπικού απο 5 εως 7% που σαφώς δεν βοηθάνε στην οικονομική στήριξη των Στρατιωτικών που έρχονται αντιμέτωποι με το τέρας του πληθωρισμού, που ειδικά το 2026 σπάει νέο ρεκόρ, αλλά και λόγω των συχνών μεταθέσεων με τις μεγάλες αυξήσεις στα ενοίκια.
Υπάρχει όμως ένας Υπουργός στην Κυβέρνηση που αθόρυβα και χωρίς τυμπανοκρουσίες, καταφέρνει και δίνει στο προσωπικό του πολύ περισσότερα .Είναι ο Μιχάλης Χρυσοχοίδης που καταφέρνει να λάβουν οι Αστυνομικοί ίδιες αυξήσεις που λάβανε οι Στρατιωτικοί με το νέο μισθολόγιο ,αλλά πάει κόμη παραπέρα αφού πάλι αθόρυβα κατάφερε να δοθεί πρώτον το επίδομα διοικήσεως και στους Αξιωματικούς της Αστυνομίας ενώ πριν λίγες ημέρες ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ , είδαμε την ανακοίνωση της ΠΟΑΣΥ, για την εφαρμογή των σχετικών διατάξεων περί χορήγησης του επιδόματος απομακρυσμένων - παραμεθόριων περιοχών σε εκατοντάδες αστυνομικούς που υπηρετούν σε Αστυνομικές υπηρεσίες Περιφερειών Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας και Ηπείρου την ώρα που στις περιοχές αυτές το λαμβάνουν μόνο οι Στρατιωτικοί που υπηρετούν σε Μονάδες Προκαλύψεως ενώ οι υπόλοιποι που υπηρετούν στις παραμεθόριες αυτές περιοχες δεν το λαμβάνουν.
Και ερχόμαστε στο σήμερα που νεο δημοσίευμα του police net που περιέχει ανακοίνωση του Σωματείου Ειδικών Φρουρών Αττικής που μας ενημερώνει ότι Το Άρθρο 123, νομοσχεδίου του Υπουργείου Οικονομικών, κορυφώνει τις προσπάθειες μας που ξεκίνησαν ως ενίσχυση από το ευρωπαϊκό ταμείο ανάκαμψης και πριν την λήξη της έρχεται με Νόμο η ενσωμάτωση του στις πάγιες πλέον μηνιαίες αποδοχές των συναδέλφων μας από εθνικούς πόρους του υπουργείου οικονομικών. Πριν εκπνεύσει η προθεσμία , έγκαιρα και έγκυρα θέσαμε στο Υπουργό Προστασίας του πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοΐδη την ανάγκη συνέχισης και παγίωσης της οικονομικής ενίσχυσης μέσω του κρατικού προϋπολογισμού.
Ο Υπουργός εκπλήρωσε στο ακέραιο την δέσμευση του αλλά και την προσωπική του επιθυμία να στηριχτούν μόνιμα χωρίς κανενός ίχνος ανασφάλειας οι συνάδελφοι μας που αποτελούν την προμετωπίδα της ασφάλειας των πολιτών κάτω από τις αντιξοότερες υπηρεσιακές συνθήκες !
Την προσπάθεια μας αυτή στήριξε και ο Υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Ιωάννης Λαμπρόπουλος που κατέθεσε τη σχετική τροπολογία.
Η διάταξη αυτή αποτελεί την πολυπόθητη νομοθετική βάση για την ουσιαστική οικονομική στήριξη των συναδέλφων μας, φέρνοντας στο προσκήνιο το δίκαιο αίτημα για το «Επίδομα ΔΙ.ΑΣ.» και την ενίσχυση των λοιπών μάχιμων υπηρεσιών άμεσης επέμβασης. Το ΣΕΦΕΑΑ, πάντα παρόν στον αγώνα για τη βελτίωση της οικονομικής κατάστασης των χιλιάδων μελών μας πετυχαίνει με σταθερά βήματα και αποφασιστικότητα τους στόχους του προς όφελος των συναδέλφων!
Να σημειώσουμε εδώ ότι πρόκειται προφανώς για επίδομα που θα δοθεί στους Αστυνομικούς πρώτης γραμμής, τους μάχιμους, που υπηρετούν σε Αθήνα και θεσσαλονίκη και σίγουρα είναι χιλιάδες .Να δώσουμε συγχαρητήρια στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη και προσωπικά στον Μιχάλη Χρυσοχοίδη που για άλλη μία φορά και χωρίς διαφημίσεις κάνει αυτά που πρέπει για το προσωπικό του.
Δυστυχώς το αντίθετο συμβαίνει στο Υπουργείο Αμυνας που εκεί έχουμε πολλά λόγια, πολλές διαφημίσεις, αλλά λίγα πράγματα ουσίας .Άλλωστε μεγαλύτερη απόδειξη σε αυτά που γράφουμε για την πολιτική ηγεσία του Άμυνας την δίνουν οι εκατοντάδες παραιτήσεις στρατιωτικών, που αυξάνονται ,ειδικά τα τελευταία χρόνια και οι πολλές κενές θέσεις στις στρατιωτικές σχολές την ώρα που βάσεις καταρρέουν .
Και το ερώτημά μας παραμένει όπως γράψαμε και στον τίτλο μας :Γιατί δεν έδωσε μάχη το Άμυνας να δοθεί αντίστοιχο επίδομα σε χιλιάδες μάχιμους Στρατιωτικούς πρώτης γραμμής, που υπηρετούν στα σύνορα και σε μάχιμες μονάδες του εσωτερικού στα πλοία του Στόλου ή στις πολεμικές μοίρες;
Σαν επίλογο θα βάλουμε σαν απάντηση στα παραπάνω δίνει προηγούμενο άρθρο μας, εδώ στον ΠΟΛΙΤΗ ΟΠΛΙΤΗ που είχαμε αναφερθεί τόσο στην απογοήτευση των στρατιωτικών για το νέο μισθολόγιο αλλά και στους λόγους υπεροχής των Σωμάτων Ασφαλείας απέναντι στους Στρατιωτικούς που είχαν αναδειχθεί απο την Πανελλαδική Ομοσπονδία Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ) σε σειρά επιστολών της .Ενας απο τους λόγους που αδικούνται οι Στρατιωτικοί μας , έχει σταματήσει να υπάρχει μετά την τελευταία ΚΥΑ που αφορά την νυχτερινή αποζημίωση που έχουμε αναφέρει σε πρόσφατο άρθρο μας που δημοσιεύτηκε λίγο πριν το πρώτο συλλαλητήριο των Στρατιωτικών της 11ης Οκτωβρίου .Μένουν όμως άλλες 7 αδικίες που γίνονται 9 με όσα προαναφέραμε στο σημερινό μας άρθρο ,που σας παραθέτουμε εφόσον και παραμένει ουσιαστικά παρά τις εξαγγελίες ,το κοινό μισθολόγιο Ενόπλων Δυνάμεων και Σωμάτων Ασφαλείας ...
Κατόπιν των ανωτέρω και με δεδομένο ότι ακόμα τα μισθολόγια των ΕΔ και των ΣΑ δεν έχουν διαχωριστεί, σας γνωστοποιούμε αφενός ότι θα πολεμήσουμε το νέο μισθολόγιο που επιχειρείτε να φέρετε μέχρις εσχάτως, καθώς επίσης ότι συντασσόμαστε με τα αιτήματα των ΣΑ περί ισότιμης μεταχείρισης και βασιζόμενοι στις υποσχέσεις του κ. Πρωθυπουργού στο πλαίσιο της ΔΕΘ, απαιτούμε:
α. Τη θέσπιση υπερωριακής αποζημίωσης πέραν του 5ημέρου, όπως στα ΣΑ.
β. Την εξίσωση της ημερήσιας βάρδιας με 8ωρία, όπως στα ΣΑ.
γ. Την αποζημίωση των αποσπάσεων με το ίδιο, ιδιαίτερα πλουσιοπάροχο πλαίσιο που αυτές διενεργούνται στα Σώματα Ασφαλείας.
δ. Την απασχόληση των στρατιωτικών αποκλειστικά με τα καθήκοντά τους δίχως ανάμειξη σε άλλα επαγγέλματα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα ΣΑ.
ε. Την πλήρη εξαίρεση των αποζημιώσεων για εκτέλεση υπηρεσίας από τις τακτικές αποδοχές, όπως ακριβώς συμβαίνει με τις αντίστοιχες περιπτώσεις των ΣΑ (πχ φύλαξη γηπέδων).
στ. Την περαιτέρω αναπροσαρμογή των μισθολογίων των σπουδαστών στα ΑΣΕΙ και τις ΑΣΣΥ με αναδρομική ισχύ, ώστε να αποτυπώνεται και μισθολογικά η αρχαιότερη προέλευση των στρατιωτικών.
ζ. Την εφαρμογή των αναλογιστικών μελετών με πλήρη αναδρομικότητα και νομιμοτόκως για την περίπτωση του ΜΤΣ, το οποίο έχει λαμβάνειν και από τα στελέχη της ΕΛΑΣ, και από το υπεύθυνο Υπουργείο επί σειρά ετών.
Κύριε Δένδια λαμβάνετε ;

Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου